Saturday, December 22, 2007

Duga staza...

1 comment:

Mirsad said...

Poštovane, poštovani,

Oprostite što Vas ometam i uzimam Vaše vrijeme, a ne želim biti spamer. Iskreno se nadam, da mi nećete zamjeriti i da ćete me shvatiti u najboljoj namjeri i na tome Vam unaprijed velika hvala.
Molim Vas, da glasate za moj fotografski uradak koji sam postavio na web stranicu žvakačih guma ORBIT. Meni se dopale nagrade koje dijele. Nemam ništa od toga šta nude kao nagrade, te tu vidim neku šansu, naravno uz pomoć glasača! Nadam se da ćete otvoriti stranicu i glasati do utorka 25.12.2007. god. u 24,00 sata. Ako imate dobre prijatelje, ponudite i njima de se uključe, šaljući im ovaj tekst. Nadam se, da će Vam se svidjeti fotografija. Na ovoj slici je drvo oblijepljeno žvakama u zeničkoj ulici Masarikova, gdje mladi dolaze po kifle, pa nakon kupovine kifli, zalijepe žvaku na drvo.
Za jednoga računara i sa jedne e-mail adrese, se može glasati samo jedan puta!
Glasate na linku http://www.zvaciorbit.ba/galerija.asp tako što ćete naći sliku koja ima naziv DRVO ZVAKA, a desno ispod nje je dugme "Glasaj". Tu pritisnete i glasate. Date svoje podatke, pa možda i Vi kao glasač dobijete nagradu organizatora.
Inače, početna stranica je www.zvaciorbit.ba a slike su na dugmeru "Galerija", a dalje, kako sam opisao ide za glasanje.
Nakon glasanja, Vama će stići e-mail sa zahtjevom za potvrdu vašeg glasa. Glas za omiljeni rad je potvrdjen tek nakon što glasač klikne na link koji se nalazi u e-mail poruci poslanoj od strane operatora.
Ako želite da me upoznate otvorite blog http://osobesainvaliditetom.blogger.ba
Ja sam sijedi čovjek, zašao malo dobro u godine.
Ukoliko se i Vi odlučite snimiti fotografiju po tom konkursu, javite mi se da glasam za Vašu fotografiju.
Srdačni pozdravi uz zahvalnost na Vašoj potpori i trudu!

Đulbić Mirsad
E-mail: m.djulbic@gmail.com; mdjulbic@yahoo.com